Marbella weekend

Contains affiliate links

Velkommen tilbage til bloggen!

Denne update er fra vores weekend I Marbella- vores virkelig sjove og virkelig kompliceret tur!

Jeg ved simpelthen ikke hvad det er der foregår, men vi formår seriøst bare at løbe panden mod en mur hele tiden hernede! Jeg skrev ikke i mit sidste indlæg at vi strandede i Malaga dagen efter jeg var kommet herned! Vi var til den der gadefest (det falske sted), og for forvildet rundt i byen for at finde toget hjem- som så lige var kørt da vi endelig fandt stationen, og først kørte igen kl 5.30 om morgnen. Super. Uber hjem til 93€ blev det til (700 kr ca).

I lørdags havde Johanna og jeg lejet en studio lejlighed i Puerto Banus (er det sted hvor alle de kæmpe yachter og biler holder til), fordi vi gerne ville til se det, og så en tur i byen. Vi tager afsted, og har Buthler med, alt er godt, og da vi så skal skifte til den bus som skal køre os til Puerto Banus, så må han ikke komme ind i bussen men skal ligge i det der lastrum hvor alle kufferterne er.. Det kunne vi jo altså ikke byde ham, så der stod vi med alle vores talenter og to busbilletter vi ikke kunne få pengene tilbage for, og kunne ikke komme videre med bus eller tog. Så det blev en Uber til 60 euro.

Når men vi kom da frem og fandt lejligheden, som så lå en del længere væk end vi var blevet fortalt (ejeren havde sagt 1,2 kilometer) og der var ihvertfald 2,5 kilometer og vi havde Buthler med også.. Endelig kom vi til havnen, og den var også gåturen værd! Der er virkelig smukt, kæmpe biler, yachter, fine butikker og restauranter.

#nouwoutfit

Restauranten hvor vi spiste aftensmad. Jeg tænkte vi sikkert kun ville have råd til et halvt glas juice, men det var slet ikke så dyrt at spise endda, gud være lovet 😅

Sko fra Nike HER // taske fra Primark HER // nederdel fra genbrugen

#bestofnouw

Sidste billede her, er en villa vi skal overtage salget af- den koster omkring 3.000.000 EURO!

Efter aftensmad tog vi en uber tilbage til lejligheden i Puerto Banus, gjorde os klar og tog så en uber tilbage til havnen for at drikke drinks - de er ret dyre i det område, tilgengæld også rigtig stærke så 3 er rigeligt til at drikke mig fuld😂

Jeg tror vi var tilbage i lejligheden ved 03.30 tiden, og vågnede kl 10 minutter i vi skulle være ude😅 Hjem igen med uber (40 virkelig lange minutter med tømmermænd) self også til 71 euro, og så blev vi ikke engang kørt helt hjem fordi chaufføren var kørt forkert op ad bjerget, og havnede ved en ensrettet vej kun få hundrede meter fra vores lejlighed, så vi gik da lige med alle vores ting og tømmermænd det sidste stykke op ad bjerget🙄

Vi satser på bedre held næste gang😅

Af planer har vi mange, men nu må vi se, har trods alt lige brugt 1000 kr på uber😂 Vi skal ihvertfald til Rasmus Seebach med arbejdet på lørdag, så det håber vi kommer til at gå smooth🤞

Derudover er vi ved at planlægge tur til Madrid og Barcelona - hvis vi tør begive os ud i det🤷♀️

Har I haft en god weekend?