Malmø getaway 🤎

Pige, sortskjorte, sko, zaraoutfit, efnterårsoutfit,

Alle der kender mig ved, at intet kan få mig op og ringe, som rejser kan. Nu er det ikke tiden lige nu, hvor vi rejser jorden rundt, og sidst vi bevægede os afsted, kom vi jo desværre hurtigt hjem igen. Denne gang sneg vi os kun lige på den anden side af landegrænsen :-)

Jeg havde virkelig glædet mig til at skulle på hotelophold og bare komme lidt væk. Jeg har aldrig været i Malmø (overraskende nok), så denne lille getaway med bare en enkelt overnatning har gjort mig så glad. Vi ankom fredag ved 15 tiden, til hotellet og tog så på shopping i Emporia (shoppingcenter- blandt de største i skandinavien). Her er 150 butikker, og er bare kæmpe stort. så skal man jo huske at se på den svenske krones værdi- det kan godt betale sig at tage på shopping 😁 For 1000 kr, får man 1400 svenske kr. I centeret er også et slags foodcourt på nederste etage, hvis man er til sådan noget.

Bagefter spiste vi lækker aftensmad på stor torvet og drak drinks til de lukkede. Torvet er fyldt med barer og restauranter som alle har ude servering- så selvom det er mega koldt, så sad vi ude og drak alle vores drinks i læ og under varmelamper, virkelig hyggeligt.

I Sverige lukker restauranter og barer kl 02.00, men man kan feste videre på diskotekerne der har åbent til kl 05.00. Jeg kan ikke huske hvornår sidst jeg har været ude og få drinks😅

Det var lidt en befrielse, at gå ud her, fordi der ikke er mundbindsrestriktioner. De sørger for afstand og sprit, men det bar ikke voldsomt præg af Corona, hvilket var rart. Tænk man kan sætte så meget pris på, at få en aften tilbage til "normal".

Det var så hyggeligt. Og så er det Johnnys gamle hood, som han har boet i, i 6 år. ❤️

Dejlig morgenmadsbuffet lørdag morgen, og en gåtur rundt på torvene, og parker. Der er så mange fine parker!

Og for en der elsker billeder, er det lige en by værd at besøge🥳👇

sortoghvidskjorte, zaraskjorte, taske, kvinde
sort jakke, støvleletter, sort jakke, kvinde, brun dør

Bukser fra Zara HER // støvleletter fra Zara HER // frakke fra DAY // skjorte fra Zara HER

Brun sweater, hvid jakke, kvinde
park, par, kærester, grønne træer, mand, kvinde,

Min lille svensker. Kan mærke han føler sig hjemme her. Dejligt med en personlig translater, jeg er så dårlig til at forstå svensk, og Johnny taler det flydende. Så vi er tilbage til, at han står for kommunikationen, ligesom ens forældre gjorde dengang man var lille, og ude at rejse. 😂 Aj, jeg kan da sagtens begå mig, og de forstår jo også det meste danske. Men lidt sejt at han taler det flydende. Har sagt han må lære mig det 😅

par, park, taske, grå jakke, kjole, kærester

Vores søde venner, der inviterede os med på turen❤️🥳

Hvid jakke, brune bukser, brun sweater, kvinde, mur

Sweater fra Zara HER // bukser fra Zara HER // Jakke fra H&M HER// gamle støvleletter

sort kjole, kvinde, gade, trappe

Kjole fra New Yorker // Støvleletter fra Zara

#bestofnouw #nouwoutfits

ternede stole, hotel, orange sofa, orange gardiner,

Hotel Scandic som ligger midt i Malmø by. Værelserne er ikke det helt vilde, ihverfald ikke dem vi boede på. Der er helt sikkert muligheder for at opgradere, men vi skulle bare sove der, så for os betød det ikke så meget. Men et enormt hyggeligt og rigtig pænt hotel. Link til hotellet HER. Parkeringsmulighederne, er ligesom andre indre byer ikke super gode, så det skal man lige kalkulere med.

sort kjole, sorte støvleletter, zara støvler, kvinde,
pasta, aftensmad, vin, hvidvin,
Grøn lygtepæl, kirke, bro, park,
park, grønne træer, blade

Nogengange er der steder, film, mennesker, dyr ect. der giver et særligt indtryk. Efterlader specielle følelser og tanker. Da jeg gik ned igennem Malmø centrum, under blå himmel, klar luft og efterårsfarver, var jeg fuldkommen. Jeg ved slet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det. Det var en fantastisk følelse. Tænk hvis man kunne leve af, bare at opleve nye steder og mennesker.

Tænk engang, hvis jeg en dag kunne leve af at blogge. Hvor mange oplevelser og muligheder det ville give. Det tør jeg godt sige, på nuværende tidspunkt er min ultimative drøm. Jeg elsker denne her blog, og jeg elsker når jeg kan se der er nogen der læser med. Dertil er jeg stor fan af shopping og fede outfits, og et indlæg som dette, som indebærer outfits på fede locations og oplevelser- det er lige mig. Det er bare skide svært ikk, fordi der er så mange bloggere, så det skal også altid være interessant på den ene eller anden måde. Og det er altså begrænset, hvor spændende et liv jeg har. Ikke et jeg kan blogge om hver dag ihvertfald. Indtil jeg får sådan et, så blogger jeg om det der bryder min hjerne, om det jeg synes det er spændende at debatere, og om det der gør mig glad❤️

Næste gang jeg kommer tilbage, skal vi have lidt længere tid. Men det er der heldigvis gode muligheder for, Malmø er jo lige dér.